Nieuwe collega’s NLPO: Michael en Jeroen

feed Nieuws
edit_note 14 september 2018

De NLPO heeft zich versterkt met manager marketing- en communicatie Jeroen van Waardenberg en project/accountmedewerker Michael Wesselink. In hun nieuwe functie ondersteunen zij de diensten en doelstellingen van de NLPO, zowel op strategisch als operationeel niveau.

Onze nieuwe collega’s zijn vertrouwd met het Nederlandse medialandschap. Zo werkte Michael lange tijd voor de Bredase Lokale Publieke Omroep en heeft Jeroen meer dan 20 jaar ervaring in het vak, bij onder meer het Algemeen Dagblad, Mojo Concerts en Endemol.

Michael:
“Dankzij mijn verleden in Breda heb ik al kennisgemaakt met het lokale domein en ik ben erg blij dat ik in mijn nieuwe functie kan bijdragen aan de ontwikkeling van de sector. Ik ga 24 uur per week voor de NLPO werken en zal mij onder meer bezighouden met de vorming van de streekomroepen en het keurmerk. Daarnaast kunnen lokale omroepen ook bij mij terecht met hun vragen. Dus heb je vragen voor mij, of wil je eens kennismaken? Stuur dan gerust een mail naar michael.wesselink@stichtingnlpo.nl.”

Jeroen:
“Ik heb in de eerste weken bij de NLPO al veel energie gekregen van de manier waarop de lokale publieke omroep zich manifesteert. Ambitie, vechtlust, bevlogenheid…, dat spreekt mij enorm aan. Ik kijk ernaar uit om de organisatie verder te ontdekken en meer mensen te ontmoeten. Jullie kunnen mij bereiken via jeroen.van.waardenberg@stichtingnlpo.nl.”

Vergelijkbaar

Wellicht interessant